showcase-feature.png
Головна Статті
Статті
Державна студія хореографії "Барвіночок" опинилась без приміщення
There are no translations available.

Кілька місяців тому учасники студії "Барвіночок" танцювали у приміщенні Зеленого театру. Сьогодні тут - порожньо. На початку року з насидженого місця колектив попросили піти. Причину районна влада пояснила просто.

Рута Тарнагродська, мама: "Існує новий власник, який, за своїм бажанням, вирішив створити там щось нове, і ми йому не потрібні".

Що питання про приватизацію державного приміщення розглядалося на сесії Київради, столичні депутати не пригадують. А у комісії з питань культури про продаж комунального майна дізналися від танцювального колективу.

Read more...
 
В Киеве продали театр?
There are no translations available.

Помещение "Зеленого театра" по проспекту Победы, 84-а в Киеве, имеющего статус государственной собственности, продано. Об этом заявил глава комиссии Киевсовета по вопросам культуры и туризма Александр Бригинец.

Как сообщили ЛІГАБізнесІнформ в пресс-службе политика, по его словам, помещение театра было включено в список объектов коммунальной собственности, подлежащих приватизации путем выкупа, решением Шевченковского райсовета.

Read more...
 
Балетмейстери
There are no translations available.

1 Вірський Павло Павлович (25.02.1905, м. Одеса — 05.06.1975, м. Київ) — хореограф і балетмейстер, артист балету. Народний артист СРСР, двічі лауреат Державної премії СРСР, Державної премії України ім. Т. Г. Шевченка.
У 1926 р. закінчив Одеське музично-драматичне училище по класу балету; у 1927—1928 рр. навчався в Московському театральному технікумі. З 1928 р. працював як соліст балету і балетмейстер в Одеському театрі опери та балету, пізніше — в театрах Москви, Харкова, Києва та Дніпропетровська. У 1937—1940 рр. — організатор і балетмейстер Ансамблю танцю УРCР, у 1940—1943 рр. — художній керівник Ансамблю пісні і танцю Київського військового округу. У 1933—1955 рр. керував балетною групою Ансамблю пісні і танцю Радянської армії ім. О. Александрова в Москві. 1955 р. повернувся до Києва, очолив Ансамбль народного танцю УРCР (нині — Національний заслужений академічний ансамбль народного танцю України ім. П.Вірського). Відзначений Державними преміями CРCР (1950, 1970), Державною премією УРCР (1965). Помер і похований у м. Києві.
У своїй балетмейстерській діяльності розвинув принципи, започатковані В. Верховинцем і орієнтовані на традиції українського народного танцю; в окремих випадках поєднував їх із сучасною тематикою. Cтворив хореографічні композиції: «Чумацькі радощі», «Гопак», «Новорічна метелиця», «Колгоспна полька», «Шахтарська святкова», «Рукодільниці», «Запорожці», «Флотилія "Радянська Україна"», "Ляльки", "Повзунець", "Шевчики" та ін. Численні композиції зафіксовано у збірці "У вихорі танцю" (вип. 1—6, 1977—1982).
Read more...
 
Назви та уніфікація рухів
There are no translations available.

К.Ю.Василенко

Назви та уніфікація рухів

Лексикон українського народно-сценічного танцю. Назви та уніфікація рухів.

Пам'ятки старовини, даючи нам змогу відтворити у загальних рисах технологію виконання тих чи інших па, зовсім не мають уявлення про їхні назви. Проте, у пам'яті народній вони збереглися, і в цьому й полягає сила живої традиції.

Присід, гайдук, плазунець (потому трансформований у повзунець), плескачі, дрібушечки, вихилясники, млинок, гарбуз, шпак, сверделок, плетінка, доріжка, півторак, тропак, яструб та деякі інші образні назви рухів були створені в процесі розвитку хореографії і стали, так би мовити, насиченими.

У художній практиці при постановці записаного танцю (чи фіксації) або при фіксації танцювального твору великого вчення набуває хореографічна термінологія.

 

К.Ю.Василенко

Назви та уніфікація рухів

 

Лексикон українського народно-сценічного танцю. Назви та уніфікація рухів.

Пам'ятки старовини, даючи нам змогу відтворити у загальних рисах технологію виконання тих чи інших па, зовсім не мають уявлення про їхні назви. Проте, у пам'яті народній вони збереглися, і в цьому й полягає сила живої традиції.

Присід, гайдук, плазунець (потому трансформований у повзунець), плескачі, дрібушечки, вихилясники, млинок, гарбуз, шпак, сверделок, плетінка, доріжка, півторак, тропак, яструб та деякі інші образні назви рухів були створені в процесі розвитку хореографії і стали, так би мовити, насиченими.

У художній практиці при постановці записаного танцю (чи фіксації) або при фіксації танцювального твору великого вчення набуває хореографічна термінологія.

Read more...
 
2010
There are no translations available.

http://photo.ukrinform.ua/rus/current/photo.php?id=344916
http://www.globaldance.info/catalog.php?subdir=7
http://veskiev.org.ua/post/13
http://kievpost.net/novosti/cultura/1076-v-kieve-startuet-mezhdunarodnyy-molodezhnyy-folklornyy-horeograficheskiy-festival-zolotye-vorota.html?do=register
http://ukrafoto.com/reportages.php?id=4884 http://news.liga.net/news/N1024840.html http://times.ua/story/107479/
http://content.mail.ru/arch/19823/5572171.html

http://nashkiev.ua/zhurnal/novosti/v-centre-goroda-sostoitsya-festival-nacionalnogo

http://www.knuj.org/ru/news.html?id=1163tanca.html?topstatey=po-date

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 Next > End >>

Page 1 of 5