showcase-feature.png
Головна Статті Програма класичного танцю
Error
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
  • JFTP::connect: Could not connect to host "89.184.72.52" on port 21
Програма класичного танцю
User Rating: / 0
PoorBest 
Monday, 23 November 2009 11:14
Article Index
Програма класичного танцю
1-й клас
2-й класc
3-й клас
4-й клас
5-й клас
6-й клас
7-й клас
All Pages
There are no translations available.

Програма з дисципліни «Класичний танець» підготовлена відповідно до типового навчального плану, затвердженого Міністерством культури і мистецтв України (наказ №101 від 18.02.2002), який визначає державний стандарт початкової спеціальної мистецької освіти і передбачає впровадження в початкових спеціалізованих навчальних закладах, учні яких не мають сценічної практики на сценах оперних театрів та також у школах естетичного розвитку.

Дисципліна «Класичний танець» передбачає опанування танцювальною технікою як основою для втілення хореографічного образу. Крім того, вона є фундаментом для оволодіння всіма іншими танцювальними дисциплінами

У даній програмі розглядаються основні рухи класичного танцю. Вона складена з урахуванням специфіки навчання у школах мистецтв, ліцеях, позашкільних навчальних закладах, в яких класичний танець викладається як предмет.

Обсяг програми зумовлений загально естетичним характером навчання, обмеженою кількістю годин, контингентом дітей, які в переважній більшості не мають необхідних професійних даних.

Незважаючи на загально естетичний характер навчання, методика виконання елементів, вправ класичного танцю залишається незмінною, вимоги до їх виконання мають бути високими.

Програма розрахована на 8-річний термін навчання. Основна форма занять практична. Весь період навчання можна розділити на два етапи: молодші і старші класи. Розподіл педагогічних годин відповідно до типового навчального плану

У молодших класах закладається основа для подальшого оволодіння школою класичного танцю, його виконавськими прийомами. Їх мета - постановка корпусу, ніг, рук, набуття початкових навичок координації в елементарних вправах біля станка і на середині залу. Статика, що притаманна цьому етапу навчання, значно ускладнює швидке та якісне опанування вправами. Ось чому протягом перших двох років можливе проведення комбінованих занять, що складатимуться з елементів класичного танцю, гімнастики, партерного тренажу (вправ на підлозі). Це додасть до уроку рухливість, запобігатиме одноманітності, сприятиме кращому засвоєнню матеріалу.

Крім цього, на першому році навчання, зважаючи на обмеженість фізичних даних учнів і слабкий кістково-м'язовий апарат, дітям слід дозволяти трохи звільнені позиції ступні порівняно з професійними вимогами.

Мета занять у старших класах - подальший розвиток у учнів сили ніг, координації. Їх програма ґрунтується на матеріалі попередніх класів і потребує добре поставленого корпуса, стійких навичок володіння руками, спиною, певного рівня координації.

У старших класах продовжується робота над розвитком координації у всіх частинах уроку. Комбінації складаються таким чином, щоб на основі опанованого матеріалу максимально урізноманітнити урок. Змінюється співвідношення частин уроку все більше часу має відводитись роботі на середині залу, пізніше - над adagio та allegro. В adagio, крім виконання battement duveloppu, в різних напрямках і позах у найпростіших поєднаннях поступово вводяться різноманітні port-de-bras, зв’язуючи елементи, які надаватимуть комбінаціям елементі танцювальності, розвиватимуть координацію, виховуватимуть пластичність і виразність. Особливої уваги потребує allegro, за допомогою якого значно розширюється виконавська палітра учнів.

Урок класичного танцю органічно поєднаний з музикою, яка є важливим компонентом у хореографічному вихованні. Без урахування тісного взаємозв'язку музики й танцю, без розуміння її образного та емоційного змісту неможливо досягти справжньої виразності виконання. Ось чому музичне оформлення вправ і комбінацій повинно бути різноманітним і якісним. Навчальний та концертний репертуар, як засіб виховання, повинен спрямовуватись на розвиток творчої особистості дитини, оскільки в процесі цієї роботи відкриваються великі можливості для розвитку танцювальності, виразності виконання, виховання у дітей творчого становлення до вивчених рухів і вправ. Важливим принципом роботи є використання мінімуму танцювальних елементів при максимумі їх різноманітних поєднань, велика кількість яких створить враження новизни і дасть простір фантазії дитини.